همیار آی تی - مجله آموزش خبری

ترفند و آموزش به صورت تصویری و کامل به زبان ساده

همیار آی تی - مجله آموزش خبری

ترفند و آموزش به صورت تصویری و کامل به زبان ساده

بهترین نسخه کرومی که می توانید همین حالا خریداری کنید

شما قبلاً مجبور بودید توضیح دهید که Chromebook چیست زیرا این ایده که می تواند یک لپ تاپ وجود داشته باشد که فقط یک مرورگر را اجرا کند و شاید چند برنامه اندرویدی عجیب به نظر برسد. دیگر اینگونه نیست. بیشتر افراد دریافتند که Chromebook ها می توانند خیلی بیشتر از نیازهای محاسباتی خود را پوشش دهند. یک Chromebook خوب نسبت به یک لپ تاپ متوسط ​​ویندوز مفید است.


در حقیقت ، این پیام که مردم در واقع می خواهند Chromebook خوب - به جای آنهایی که ارزان هستند - به دست تولید کنندگان رسیده است. تا زمانی که شما مایل به صرف حدود 500 دلار یا 600 دلار باشید ، می توانید چیزی عالی بدست آورید. این چیزی بیشتر از آن است که ما به افراد توصیه می کردیم که در Chromebooks هزینه کنند ، اما این پول اضافی به سمت دستیابی به چیزی که از آن خوشحال خواهید شد ، طولانی می رود.


برای اولین بار ، کیفیت لپ تاپ ها در این بازه سازگار بوده است. شباهت های زیادی بین پیشنهادهای HP ، Asus ، Acer و Dell وجود دارد که یک شخص با فکر توطئه ممکن است نشان دهد که همه آنها اجزای خود را از همان کارخانه تهیه می کنند.



اگر مقایسه خرید کنید ، این خبر عالی است. ما انتخابی را برای مورد علاقه و دویدن انتخاب کرده ایم ، اما در صورتی که بتوانید تخفیف های لازم را پیدا کنید ، اکثر لپ تاپ های موجود در این لیست خرید خوبی هستند. این تخفیف ها نیز به طور منظم ظاهر می شوند (به استثنای Pixelbook گوگل ، که همچنان حیرت آور گران است).

گوگل پلی استور هم تاریک می‌شود!


آنچه شما در یک Chromebook خوب می خواهید همان مواردی است که شما در هر لپ تاپ می خواهید: صفحه کلید خوب ، کیفیت ساخت جامد ، عمر باتری طولانی ، صفحه نمایش خوب و قدرت کافی برای انجام کارهایی که می خواهید. Chromebook های بیشتری می توانند این شرایط را نسبت به گذشته کسب کنند ، اما هنوز هم یکی از موارد دیگر بالاتر است.


بهترین حق ChroMEBOOK در حال حاضر: ASUS CHROMEBOOK FLIP C434


Asus Chromebook Flip C434. عکس توسط Vjeran Pavic / The Verge

ایسوس سابقه خوبی در ساختن Chromebook های خوب دارد ، اما C434 چیز خاصی است. تقریباً در ارائه این صفحه لپ تاپ در ارائه یک صفحه نمایش بزرگ 14 اینچی در بدنه لپ تاپ تقریباً به یک مدل 13 اینچی نزدیک است. این ترفند را با به حداقل رساندن حاشیه های اطراف صفحه نمایش حذف می کند ، این همان کاری است که اخیراً بهترین لپ تاپ های ویندوز انجام داده اند.


ایسوس اصول اولیه را نیز میخکوب کرد. کیبورد برای تایپ کردن بسیار عالی است ، هرچند که دیدن نور در نور کم مشکل آزار دهنده است زیرا نور پس زمینه همان رنگ صفحه کلید است. پد لپ تاپ دقیق است ، و من ممنونم که نه تنها یک درگاه USB-A وجود دارد بلکه این دو پورت USB-C در طرف های مقابل لپ تاپ قرار دارند ، بنابراین می توانید به طرف دلخواه خود وصل شوید.



حتی یک حافظه کارت حافظه microSD نیز برای ذخیره سازی گسترده وجود دارد - و ممکن است به آن احتیاج داشته باشید ، زیرا این محصول فقط با 64 گیگابایت همراه است. پردازنده قدرتمندترین موردی نیست که می توانید در این محدوده قیمت در Chromebook وارد شوید ، اما باید برای بیشتر کارها کافی باشد ، به خصوص اگر توصیه ما را دنبال کنید تا مدل را با 8 گیگابایت رم بدست آورید. مگر اینکه گرانقیمت باشد ، اما ارزش آن را دارد: با توجه به این نوشتار ، رم اضافی فقط 30 دلار اضافی برای آمازون هزینه می کند ، همان اندازه که نزدیک به یک فکری که می توانید دریافت کنید.

در بازاری که تفاوت اصلی بین Chromebook در این محدوده قیمت به صفحه نمایش آنها کاهش می یابد و شاید یک قلم گنجانده شده باشد ، ایسوس با ساخت یک لپ تاپ که تازه احساس بهتری می کند ، خود را جدا می کند. این لولای 360 درجه دارد ، اما وقتی آن را در حالت لپ تاپ باز می کنید ، به طور ظریف صفحه را پایین می آورد و ظاهر گودی را حتی بیشتر می کند.


اگر به دنبال به دست آوردن قدرت بیشتر هستید و فکر نمی کنید که یک لپ تاپ کمی بزرگتر تهیه کنید ، HP Chromebook x360 14 انتخاب خوبی است. به جای پردازنده سری 8th Gen Core m3 Y Asus ، یک پردازنده سری C C i i3 دریافت خواهید کرد که کمی قدرتمندتر است. HP چندین تنظیمات مختلف دارد که تحت این نام قرار می گیرند ، اما ما به مدل پیشنهادی که با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره کرده ایم ، پیشنهاد می کنیم تا با آن پردازنده i3 همراه شوید.


اگرچه ایسوس را به دلیل طراحی زیبا انتخاب کردیم ، در مورد HP کمی بزرگتر شکایت نداریم. این درگاه ها ، رم ها و حافظه های مشابه دارد. صفحه کلید عالی است ، و همچنین کمی بهتر به نظر می رسد زیرا بلندگوها به جای پایین در قسمت دکمه صفحه کلید قرار دارند.

چیزی که HP Chromebook x360 14 را بالاتر از بقیه قرار می دهد این است که به نظر می رسد اغلب از قیمت اصلی خود تخفیف بالایی می یابد. ما به طور مرتب شاهد فروش آن با قیمتی کمتر از 500 دلار هستیم.


رستوران

متأسفانه وقتی در زیر 400 دلار یا حتی 400 دلار دریافت کنید ، کیفیت در Chromebook می تواند بسیار متفاوت باشد. در صورت تمایل به چشم پوشی از ویژگی هایی مانند صفحه لمسی یا صفحه کلید با نور پس زمینه ، می توانید چیزهای بسیار خوبی پیدا کنید ، اما باید در صورت امکان ، آنها را قبل از خرید به صورت حضوری امتحان کنید. دلیل این است که ، به طور کلی ، پس انداز پول از برش گوشه های روی کیفیت ساخت و پردازنده حاصل می شود.



اما اگر مایل به صرف هزینه بیش از این هستید ، اگر انتخاب های اصلی ما در دسترس نباشد یا متناسب با نیازهای شما نباشد ، می توانید به طور کلی چیزی سریع و مطمئن بدست آورید.


منبع: theverge

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد