همیار آی تی - مجله آموزش خبری

ترفند و آموزش به صورت تصویری و کامل به زبان ساده

همیار آی تی - مجله آموزش خبری

ترفند و آموزش به صورت تصویری و کامل به زبان ساده

دانلود واتساپ جی جی آخرین نسخه 2020

واتساپ GB برای Android: مقام رسمی GBWhatsApp (GBWA) می تواند یک برنامه مستند WhatsApp MOD و یک نسخه جایگزین از برنامه WhatsApp ، یکی از بالاترین برنامه های چت برای golem باشد. GB WhatsApp انتقال در گلم شما. در حال حاضر ، هر کاربر یک تلفن هوشمند به برنامه GBWA به نام WhatsApp عادت کرده است. اینطور نیست که من راه حلی را از شما می شنوم که می تواند "بله" باشد. ما تمایل داریم که از GBWhatsApp به صورت رایگان برای خواسته های مشترک خود مانند چت ، تماس ویدیویی و حرفه ای و غیره استفاده کنیم. علاوه بر اینها ، WhatsApp برخی از گزینه ها مانند اشتراک گذاری مکان ها ، اسناد ، مخاطبین و موارد دیگر را ارائه می دهد. GBWhatsApp جدیدترین نسخه این وب سایت را منتقل می کند.


ما تمایل داریم که برای خواسته های مشترک خود مانند چت ، صدا و فیلم و غیره از GBWhatsApp به صورت رایگان استفاده کنیم ، اول اینکه واتس اپ برخی گزینه ها مانند اشتراک گذاری مکان ها ، اسناد ، مخاطبین و موارد دیگر را ارائه می دهد. GBWhatsApp جدیدترین نسخه این وب سایت را منتقل می کند. پربازدیدترین برنامه پیام الکترونیکی واتس اپ یک عملکرد جایگزین را برای کاربران Golem معرفی کرده است تا خود را نمایان کنند.

در فوریه سال جاری ، واتس اپ بیشتر از شناسایی نرخ اپل برای کاربران iOS پشتیبانی کرد. در حال حاضر ، این ویژگی به طور مشترک برای کاربران Golem رایگان بوده است. در حال حاضر ، کاربران WhatsApp Golem Beta می توانند برنامه را با اسکنر اثر انگشت باز کنند. GbWhatsapp GB بارگیری برای Android


اگر قربانی نسخه بتا WhatsApp two.19.83 هستید ، می توانید با پیکربندی این ویژگی را فعال کنید.

برای تغییر این عملکرد ، برنامه Golem Surfin ‘Whats را باز کرده و با گوشه گوشه سمت راست بالای منو را باز کنید. در حال حاضر شیر در تنظیمات است و از انتخاب حساب بازدید کنید. در اینجا می توانید گزینه Privacy را مشاهده کنید. او را لمس کنید به پایین بروید و از گزینه Lock Fingerprint Lock دیدن کنید. این به طور پیش فرض غیرفعال است. Watsats GB بارگیری برای Android. فعال کردن آن WhatsApp می تواند آن را در تماس با ردیاب اثر انگشت بالا ببرد. سپس ، WhatsApp هنگامی که پیچ WhatsApp پیچ شود می تواند آن را جمع کند. زمان را از یک دقیقه به نیم ساعت تنظیم کنید. Watsats GB بارگیری برای Android

 

شرکتی که صاحب فیس بوک ، واتس اپ است ، می گوید که خط توقف اصلی قرار نیست در طول انتخابات پاسخگویی به مشتریان بدهد.

براساس وب سایت هسته ، اگر سوابق شرکت از قبل حاوی اطلاعات نادرست هستند ، مشتریان پاسخ اجباری دریافت می کنند. اما ، اگر شایعه جدید باشد و مطابق با این تجزیه و تحلیل نباشد ، کاربران پیام فوری خود را در فواصل بیست و چهار ساعت دریافت می کنند.


بسیاری از کاربران هندی می گویند که آنها چند روز پیش پیام هایی را به بالاترین خط ارسال کردند ، با این وجود نیازی به دریافت پیام پاسخی ندارند.

براساس این گزارش ، شریک فیس بوک "Pronto" در این پروژه می گوید که خط مرجع فقط برای توابع آنالیز است. Watsats GB بارگیری برای Android

هدف این است که به بررسی اخبار نادرست درباره انتخابات هند بپردازیم.

براساس وب سایت پروژه ، هدف اصلی خط توقف جمع آوری دانش برای تجزیه و تحلیل است. این نمی تواند یک خط کمک باشد که به همبستگی هر مشتری پاسخ می دهد.

براساس وب سایت ، نادرست ترین اطلاعاتی که پیش بینی می کنند ، تجزیه و تحلیل شده و کاربر می تواند در صورت لزوم پاسخ دهد.


ویژگی های واتساپ جی بی

بسیاری از ویژگی های محافظت شده در این برنامه وجود دارد که می تواند برای مشاوره Android شما استفاده شود. این برنامه دارای تنوع ویژگی هایی است که برخی از آنها در زیر توضیح داده شده و برخی از آنها در اینجا توضیح داده شده است. به عنوان مثال ، می خواهید مخاطبین بسته شده خود را که به طور خاص دیده می شود مخفی کنید ، می توانید از این GBWhatsapp APK در دستگاه Android خود استفاده کنید. یا حتی می توانید وضعیت آنلاین خود را از یک مخاطب خاص یا کل Friendz خود به راحتی پنهان کنید.


سریع دانلود apk با استفاده از All-In-On Downloader

اشاره کرد که کدام پیام از یک مخاطب / گروه خاص حذف شده است.

تماس های گروهی را فعال کنید یا برای پاسخگویی حرکت کنید.

برچسب ها را فعال کنید.

اگر پیام را مجدداً ارسال کنید ، برچسب هایی برای ارسال ارسال نمی شود.

حد مجاز پیام را از قبل افزایش دهید.

دید رسانه های مخاطب خاص را تغییر دهید.

عملکرد ضبط صدا قفل شده است.

عملکرد پاسخ خودکار افزود: اکنون پاسخ خودکار را تنظیم کرده و مخاطب خود را بطور خودکار ارسال کنید.

شامل هر گروه پاسخگویی خودکار یا مخاطبی باشید.

چندین ویژگی گروه جدید اضافه شد.

عملکرد برنامه ریز پیام برای برنامه نویسی پیام هایی مانند تولدت مبارک ، صبح بخیر و غیره.

غیرفعال کردن تماس های خاص برای تماس.

عملکرد بازیابی را فعال کنید ، اکنون پیام های ارسالی را نمی توانید فراموش کنید.

تماس ویدیویی.

ارسال تصاویر GIF ، تماس های صوتی را در صورت تمایل غیرفعال کنید.

Selfie Flash اضافه شد.

آخرین بازدید را برای تماس خاص مخفی کنید.

برای پیوستن به گروه واتس اپ به صورت عمومی پیوند ارسال کنید.

اثبات منع ، مشکلی در مورد منع حساب شما.

از تماسهای پشتیبانی پشتیبانی کنید ، در مورد قابلیت های تماس نگران نباشید.

آخرین قابل مشاهده خود را بدون هیچ مشکلی با کلیک مخفی کنید.

تغییرات حریم خصوصی

حالت های مضمون ، هر موضوعی را انتخاب کنید.

سرور تم

پیشخوان آماری برای گروه ها.

لینک دانلود


منبع: